Wednesday, June 22, 2011

Angle begins..

Salam kepada viewer blog ni.. Selepas beberapa bulan belajar berkraf, saya sudah bersiap sedia untuk lagi satu blog utk kraf saya..Saya sangat terharu dengan kawan2 sekeliling yg menyokong hobi saya ni..

Saya berkraf bukan sebab nk untung semata-mata, bg org2 seperti saya ni kepuasan kami teletak pada tgn dan kekretifan kami..Setiap ape yg kami hasilkan adalah kepuasan..Lagi2 bila hasil kami org suka dan puji.. (^_^)

Ok, kat bawah ni antara kraf2 saya yg terawal saya buat..Check it out!!!


PENCIL CASE


RM15

RM13

RM11 (+RM2 for keychain)

RM11 (+RM2 for keychain)

RM10 (+RM2 for keychain)

RM13 (+RM2 for keychain)



KEYCHAIN

RM8 Each

RM5

RM3 Each

RM3.50 Each

Ini sahaja yg dapat sy upload utk hari nie..readymade utk booth hujung miggu ni masih ongoing.. Saya akan upload bile dah siap..Tunggu yer.. (^_^)


1 comment: